Hjälp.. jag är efterlyst!

Rise and shine everyone. Själv sitter jag här med Lina som stör mig i mitt skrivande. I går firade jag min farfar, vi firade även min syster. Lite senare på kvällen kom Cissie och Malin på sina cyklar och hämtade upp mig, vi skulle träffa Lina, Bella, Lisa, Albin och Danne. Vi hade trevligt, men efter ett tag skulle Lisa, Bella och deras små companys dra på fest. Vi cyklade då till Sofia och träffade upp Pahne på vägen. Vi tog en trevlig promenad! :) Jag tvingas lägga in några videos och bilder! Det var iallafall en väldigt vacker solnedgång.

Idag ska jag repa med bandet, dubbeltid. Jag och Lina skulle på gt, men det var stängt? Okej, nästa söndag ska vi allafall träffas på konfirmationsmöte.
   Då är det bestämt, vi ska fira Lina på fredag.. lite grillpartaj! Mums.


 



Mina friends :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0