Killar är som datorer - felprogramerade

Japjap, det är sant. Dock vill jag inte säga att tjejer är världens änglar heller. Men det är sånt vi alla människor får ta med en nypa salt.. eller peppar. Välj själv! Jag håller "just nu" på med svenska, ska skriva om debatter. Men grejen är ju att jag distraheras så lätt, om jag hör någnting, ser någonting. Det är sjukt jobbigt.. och när jag börjar tex göra en reserch inser jag att jag inte kollat in Malins blogg på ett tag, då läser jag något i hennes blogg som får mig att tänka på någonting annat. Och det tar tio minuter innan jag börjat att göra en reserch. Allt kommer i vägen, och nu sitter jag här och skriver blogg.. grattis!

Jag och Lina ska vara "servitörer" på niornas bal. Haha, undrar hur det kommer sluta. Jaja, nu måste jag iväg och plugga! Gud vad jobbigt. :)


Min hund som liten plutt

Kommentarer
Postat av: Malin

jasså de säger du va , 8)

guuuuud vilken söt bild på wilma:D<333

2009-05-13 @ 20:12:26
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0