Musikdag

I morse var jag hos Zanna, vi tjejer repiterade våra sommarlåtar, och mer rep blir det. Uppbokad i princip hela veckan. Efter sången åt vi på donken, men kort tid efter var jag tvungen att dra, eftersom jag hade bandrep. Bandrepet gick bra, vi gick mest igenom Malins låt. När jag kom hem kollade jag på gossip och både påbörjade och gjorde klart hemkunskapsuppgiften. Inte så svårt, skulle bara "köpa" en massa grejer under en speciell budget till "min nya lägenhet". Men nu börjar jag dock oroa mig för imorgon, jag ska ha debatt på Svenskan, och jag känner att jag inte är tillräckligt förberädd, får nog sätta igång och läsa på!! Annars i princip fullbokad vecka. Imorgon fyller papsen år, grattis! :)

Måndag - Pappa fyller år.
Tisdag - Sångrep.
Onsdag - LEDIG efter skolan! :D
Tordsag - Sångrep + bandrep
Fredag - Sångrep
Lördag - Ledig! :)
Söndag - Sjung på grönan

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag ska till grönan på söndag :D Vilken tid ska du sjunga ?

2009-05-25 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0