Musiknytt

Japp, en grej som jag kanske glömt att nämna var att jag blev en av finalisterna till skrapans öppna scen. Nu kommer jag hamna upp på spotify med min vingliga, darriga och lite annorlunda version av This is not me. Jag har ingen aning när, men om/när jag hör något ska ni bli uppdaterade. + Att jag någon gång i höst ska spela på skrapans scen i ca 15 min. Man fick välja längre tid men jag känner att jag inte har tillräckligt låtmaterial för det.

Den 31 Maj ska jag typ sjunga på grönan med några andra människor, men jag har ingen aning om hur det blir eftersom jag känner att vi inte övat någonting. Det är freakat!


Idag repade jag med bandet, vi spelade först min låt, vilket gick bra. Sen spelade vi Malins låt, som vi andra aldrig hört förut, och den var grymt bra. Ser bara ljust med dethär! :)


Jag håller på med massa nya låtar just nu, har en låt med en halv vers, en annan låt med en halv vers och refräng, en annan med en halv refräng och en halv vers och en annan med en refräng. Det sjuka med mig är att jag inte kan avsluta grejer, bara påbörjar en massa men får jag något slut på saker och ting..? nej!

Sen får de som vill lyssna på min nuvarande, felgrammatiska version av This is not me. En förbättrad version kommer senare. Detta är länken. 

Tror inte det var så mycket mer än så. Hej


Kommentarer
Postat av: Mia

Va?! Skämtar du eller? Du är ju bäst gumman! Vad superkul!!!!

2009-05-21 @ 13:10:44
URL: http://mia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0