Mycket på en gång

Ojojoj.. nu händer det mycket, och jag hinner knappt uppdatera. I torsdags var det forografering, inget mer med det. Det var kul, men galet kallt då vi var utomhus. Men det kändes hyfsat bra, och det är det som räknas.

I fredags var vi och grilla, inget mer med det..
+ maten var jättegod
- (nu ska jag skojja till det här..) det var sämre väder än vad vi hoppats på

Igår spelade jag på skrapans öppna scen, och det var galet läskigt. Det var riktigt många bra musiker där. Det var nästan inga i min ålder där. Det var ett killgäng i min ålder som spelade, annars inga andra. Dom var btw väldigt bra! :)

Idag var jag och Lina på konfirmationsmöte. Eller.. möte och möte.. snarare "lekstund" x) Men mot slutet hade vi iallafall väldigt trevligt vid centrum med två gaaalet sköna killar som heter Johannes och Lukas... så om jag får gissa.. så kommer vi ha det grymt kul på lägret i sommar.

Men nu ska jag plugga, dundrans också!


Kommentarer
Postat av: gabriella

saknar dig jonns <3

2009-05-10 @ 18:42:05
URL: http://gbriella.blogg.se/
Postat av: gabriella

de hoppas jag verkligen, ;) ily

2009-05-10 @ 19:36:40
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0