ivääg

Ikväll ska jag har rep med bandet, ska bli sjukt kul eftersom vi ska bygga ihop Malins låt. Fast idag ska inte Jenniför vara där - trummisen. Så vi kör mer en planering av låten, än att repa in i skallen.

På torsdag fyller Bellatötisen år! :) Grattis i förskott. På onsdag ska jag och Lina köpa present till henne, och jag har insett att jag bara har nätt och jämnt med pengar för att köpa present till henne och klara mig de sista dagarna innan pengarna hoppar in igen på kortet, och det jobbigaste är att jag bara vill shoppa.. :) det finns en massa grejer jag vill ha. Men om det är något jag har lärt mig så är det att kompisars glädje går typ miljardes kilomiter före kläder.. ! :) Dock kan man ju drömma om kläder, här är grejer jag vill ha, men inte kommer få på en månad eller två.. eller aldrig;


Till mina gråa cheepmonday jeans.., :) viiiill haaa!!!!

Kommentarer
Postat av: gabriella

aaaaaaaaaw, tack jonna! pusspåmin älskade vän. du betyder verkligen

2009-05-19 @ 21:16:36
URL: http://gbriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0