Malmköping

Jag sitter i soffan, Malin tog cyckeln hem och jag tog min plats framför datorn. Det har vart grymt kul. Igår och idag var jag som sagt i Malmköping med Malin. Vi hängde vid bryggan, skidbacken (som det konstigt nog fortfarande fanns snö i(?)) och tog grymt mycket bilder. Ni får lite smakprov på gamle Malmköping lite längre ner.

Imorgon ska jag träffa Lisas och Bellas pojkvänner. Har aldrig träffat Bellas pojkvän så det ska bli superspännande. Hemma ska vi även fira min farfar och min syster. På söndag ska jag spela med bandet tror jag, om inte annat är planerat. I mitten av veckan ska jag och sångtjejerna fotograferas, hoppas det blir med stil.. och lite klass! ;)

Samtidigt som allt detta händer så finns alltid skolan där för att påminna att man ligger efter.. wihuu! NO, bild, hemkunskap och slöjd betygen är redan satta och jag kan inte längre göra någonting åt mitt resultat. Nästa vecka ska jag börja i grupp 6 i sv istället för 4 och grupp 4 i matte istället för grupp 3. Funderar på att flytta från grupp 3 till 4 i engelska också.. ;D

Trots all stress hinner jag skriva ett väldigt onödigt inlägg.. tidsoptimist som jag är!

MALIN OCH JAG NÄRMASTE DYGNET



Kommentarer
Postat av: Mia

Du har alltid sa himla mycket fina bilder! Kul att titta pa! kram

2009-05-03 @ 11:51:01
URL: http://mia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0