Scotty doesn't know..

Idag pluggade jag som ett fån i svenska, men hann jag redovisa? Nej! -.- Aja, blir av imorgon, hoppas jag. Ska eventuellt till dramaten med skolan ju. Blir också eventuellt på onsdag. Sen ska jag vara klar med spanska imorgon.. usch? ja! Kommer inte klara av detta. Så kanske blir ett ig då.. -.- hata spanska!
Sen efter skolan träffade jag skitsöta Martin, skittrevligt! Såg på eurotrip, hellyeah! den filmen äger :'D Imorgon blir det klippning för min del :) och på torsdag tror jag att jag ska träffa erik, lära honom spela gitarr ;D Sen på kvällen blire dBlis! :) skönt!

Kommentarer
Postat av: Martin

du är ännu sötare jonna<33

2009-09-15 @ 06:43:04
Postat av: Mallan

vem är erik ? :D

2009-09-15 @ 10:26:06
Postat av: Erik

ME :O

2009-09-15 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0