Sunday, bloody sunday

I fredags var det kräftskiva för fulla muggar med favoritflicksorna minus två! Vi hade det trevligt, och nu denna dag var det colan jag fick skrika mig till.. hah, malin fattar! :'D Igår var det grillpartaj i sjöängen, det fanns dock ingen ketchup, mer än Johannas pruttketchup, så det räckte bara till en korv till mig. Lina fick sig ingen x) Och sen glömde vi att lägga in korven i kylen under natten, så de var vi tvugna att slänga sen! X) Jaja, det blir som det blir. Och idag har jag gjort hela steg 27 i svenska typ. Enkelt när man väl startat! så hoppas på att redovisa det imorgon. Sen är det dramaten med grupp 4 5 och 6 (min grupp) i svenska. Så mycket mer vet jag inte!
Över ett år gammal bild, härliga minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0